پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3307
-
الف
+

برگزاری کارگاه تخصصی سینمای ایران و صربستان

هفته فیلم صربستان از یکم تا هفتم شهریور ماه برگزار می‌شود.

هفته فیلم صربستان از یکم تا هفتم شهریور ماه  برگزار می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از خبرگزاری مهر، در طول «هفته فیلم صربستان» که با همکاری مشترک مرکز فیلم صربستان و گروه سینمایی «هنر و تجربه» از ۱ تا ۷ شهریور و به ­طور همزمان در خانه هنرمندان ایران، پردیس گلستان شیراز و پردیس ستاره باران تبریز با حضور ووک رزوموویچ کارگردان فیلم «فرزند هیچ­کس»، آنا توموویچ فیلمنامه نویس «فرزند هیچ­کس» و میرولیوب موکوویچ مدیر بین­ الملل مرکز فیلم صربستان برگزار می ­شود، سه کارگاه تخصصی با موضوعات «سینمای ایران و صربستان» و «تولید مشترک» با حضور متخصصان و کارشناسان سینما در سه شهر تهران، شیراز و تبریز برنامه ­ریزی شده است.

در تهران امیر اسفندیاری معاون امور بین الملل جشنواره جهانی فیلم فجر و نیما جاویدی کارگردان فیلم «ملبورن» در کنار کارگردان و فیلمنامه نویس «فرزند هیچ کس» اولین کارگاه «هفته فیلم صربستان» را با موضوع سینمای ایران و صربستان و هم­چنین بحث تولید مشترک در روز پنج­شنبه یکم شهریور، پس از برگزاری آیین دیدار این هفته فیلم و پخش فیلم «فرزند هیچ­کس» اجرا خواهند کرد.

کارگاه تخصصی سینمای ایران و صربستان روز دوشنبه پنجم شهریور با حضور کاظم ملایی کارگردان فیلم «کوپال» و کارگردان و فیلمنامه نویس فیلم «فرزند هیچ کس» به تبریز می­ رود و علاقه­ مندان می ­توانند از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱ در این کارگاه حضور یابند.

پردیس سینمایی گلستان شیراز روز چهارشنبه هفتم شهریور ماه میزبان کارگاه تخصصی سینمای ایران و صربستان با حضور محمدمهدی عسگرپور کارگردان و تهیه­ کننده سینما، کارگردان و فیلمنامه نویس فیلم «فرزند هیچ کس» خواهد بود. این کارگاه از ساعت ۱۹ الی ۲۰:۳۰ در محل پردیس سینمایی گلستان برگزار خواهد شد.

حضور در تمامی کارگاه­ ها برای عموم علاقه ­مندان آزاد خواهد بود.

س م/ ص گ

نظر شما
ارسال نظر